3 timmar no :(

Hej igen! 
Idag så har det varit en ganska lugn dag, vi har haft slöjd i några timmar och nu så ska vi ha no i en timme, och sedan labbtid i 2 timmar. jippie....
Efter skolan så ska jag köpa vantar, en mössa tror jag, en tubhalsduk och förhoppningsvis så hittar jag några jeans-thights också :)
Igår så hade vi bildläxa och jag klarade förhöret!! :D
Nu är det bara förhöret i spanska som jag måste kunna. 
Och om fem veckor så har vi slöjd-förhör på material-lära, jag oroar mig redan, inte bra. Men det är på 13 olika trä sorter och 4 olika material i textilslöjden. 
Just nu så sitter jag och väntar på att alla ska få olika inloggningsuppgifter till en sida, så det tar lite tid. 
Men nu måste jag gå, så hejdå. Vi hörs. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0