Frågor från er!! :)

Okej, så nu har jag fått några frågor, tack för det!! Här är dem:
 
varför började du att blogga? Jag började blogga för att jag har velat göra det men har aldrig känt någon som gör det men nu så gör jag de och de är roligare om man är vän med en annan "bloggare"
 
vad handlar din blogg om? Den handlar om mitt liv som en 13 åring och jag kommer skriva om min vardag, kläder, smink, One Direction och förhoppningsvis massa mer.
 
går du i någon sport? Nej, men jag har gott i dans, pingis, ridning och fotboll :)
 
 
vad har du för hårfärg? Brun typ men jag har färgat och nu har jag typ gyllene brun eller vad man ska säga :P
 
 
vad heter dina husdjur? Katter: Oskar och Linus Kanin: Mille
 
förklara din klädstil? Den är väldigt mig, färgglad fast dem på den nya skolan har inte fått se det än men endå, ganska annorlunda och många tycker inte alls om den men jag orkar inte bry mig :) Olika mönster
 
vad vill du bli jobba med när du blir "stor"? Jag vet inte riktigt, gillar att fotografera, är inte bra på de men ajja, annars någonting med kläder och smink att göra så kanske stylist?
 
favorit märke på Nagellack? Vet inte, men jag gillar depend eftersom att de är ganska billigt men endå bra :)
 
målar du ofta naglarna? Förrut så gjorde jag de varannan söndag (När jag va hos mamma för hon gör varje söndag) Men nu så gör jag det bara ibland, när jag orkar och hinner.
 
 
vad tycker du om sidan ask.fm? Sisådär, eftersom att man kan kränka någon väldigt mycket och sedan vara anonym, men sålänge man inte blir kränkt så tycker jag väl att de är kul
 
vad tycker du om facebook? hahaha jag vet inte riktigt, men det är väl en bra sida, håller kontakten med många gamla kompisar där :)
 
 
hur många iphone skal har du? Vem har sagt att jag har en iPhone? haha ne, men de har jag och jag har 8 eller 9 stycken
 
favorit citat om du har något? - Once you lose yourself, you have two choices: find the person you used to be... or lose that person completely... - det är från Sophia Bush/Brooke Davis från One Tree Hill
 
vad heter du på instagram? vendelafalk tror jag :P
 
skulle du våga sitta på en elefant? Haha jag vet inte riktigt
 
har du "ridit" kamel någon gång? Haha, ja på Kolmården
 
har du något från hollister? Nej :'( Men önskar mig, och hoppas att jag ska få de
 
kan du ha något tema någon gång, där du tillexempel får äta allt förutom någon speciell färg? Hihi, eller något
liknande för skojskull? Visst, säg olika förslag så får vi se vad det blir först :)
 
tycker du det är kul på engelskan? Japp, men vi har typ aldrig engelska så man hinner ju aldrig någonstans.
 
vilket ämne är du bäst i? Inget!! Men jag har bra betyg i engelska och det är kul så kanske de?
 
har du en facebook sida? Ingen gilla-sida men jag har en privat facebook
 
vad tycker du bäst om, skype eller facetime? Skype, använder inte facetime så mycket.
 
Fråga mer hörni!! :) Tack för alla frågor, ni är bäst!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0