Galen dag!! :S

Hola!!
Idag så har det varit en ganska rolig dag.
 
Vi hade spanska, och enligt mig så är det inge kul, men jag klarade läxförhöret och vi fick ingen läxa till nästa vecka :D
 
På idrotten så körde vi innebandy och det gick faktiskt ganska bra, för en gångs skull.
 
Sen efter idrotten så slutade vi och då skulle jag till bussen, självklart så hade jag glömt busskortet, men jag trodde att jag hade 20 min på mig, men jag var endå jättestressad så jag skyndade mig hem till mamma för att hämta busskortet. Det gick bra, okej, de hade gått 5 mig! Nu var jag jättestressad!! Jag vill helst vara vid stationen innan bussen. Så tillbaka till stationen och jag var där 15.08, allt det här hade gått på 8 min, och bussen kom direkt när jag kom. Nu när jag har kollat på busstiderna så ska bussen åka 15.15 och inte 15.20, så de var tur att jag var tidig!! I bussen sen så var jag jättevarm och stressad!
 
Sen så har jag klarat en hel dag utan att köpa eller äta godis! Poäng till mig!! haha.
 
Nu har jag vart med en kompis och jag ser framemot en lugn kväll, där jag ska gå igenom mina kläder, bara för att jag känner för det :)
Vi ses, adios! :)
 
Linda
2013-10-07 @ 20:29:30
URL: http://fames.se/lindasfoto

Sv: Ja! Jag fick biljetter till den konserten den 13! :D

Svar: Jag med, parkett blue :D
Levandeflak

Lydia
2013-10-14 @ 11:14:34

Fina grejer<3 :)

Astrid
2013-10-14 @ 11:14:50

Gör fler haul inlägg <333333333333333333

Svar: Okej :)
Levandeflak




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0