Hej!

Hejsan hoppsan, det här är min första seriösa blogg och jag vet, namnet är inte seriöst haha men endå. Idag var vi i skolan och hade en vanlig lektion, den andra lektionen så pratade vi bara om att ha en klassfest men det var ganska skönt endå. Just nu sitter jag och skypar med en kompis men jag ska snart skala potatis till middagen :) 
Men här är lite mer om mig själv, jag är 13 år och fyller 14 i juli, jag har två katter, Oskar och Linus och en kanin som heter Mille. Jag har haft många fler djur men ja, som sagt jag har haft fler djur. Jag har skilda föräldrar och jag bor varannan vecka hos dem. Okej jag orkar inte skriva mer nu men jag gör ett till inlägg sen, skriv gärna kommentarer om vad jag ska skriva om, men vi hörs sen! Puss 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0