Kanelbullens dag!

Hola amigos!!
 
Idag så har jag vart i skolan och jag har bara fått massa skrivuppgifter!! trååååkigt!
Nej men vi skulle skriva om olika saker och det vart ganska långtråkigt efter bara två timmar, haha.
Men det var en kort dag för mig för jag slutade 13.00 :D 
Sen gick jag hem och kollade på tv och massa videoklipp. Fun life, I know.
Sen så följde jag med och handla och då var vi inne i djuraffären och världens sötaste kaninunge, åå, ville verkligen ta med mig den hem, den var så jätteliten!!!!
Men efter att vi hade handlat allt vi skulle ha så åkte vi hem (Ps. mamma köpte Ben&Jerry glass, cookie dough!!) Och nu så har vi ätit och sådär, och jag sitter nu här och skriver ett inlägg och kollar på ett avsnitt av serien hart of dixie, jättebra serie btw. 
Har nån ätit någon kanelbulle idag då? Jag ska nog göra det imorgon eller så. 
Men adios amigos!
 
Kommentera!!!!! :*
 
Linda
2013-10-04 @ 22:14:23
URL: http://fames.se/lindasfoto

Ah,älskar cookie dough!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0