Lördag :)

Heej!!
Idag är det äntligen lördag!!!!!!!
Jag har mest tagit det lugnt och så. Jag var med en kompis på eftermiddagen, och sen så fick jag nya vantar :D
Nu så har jag ätit mat, och snart så ska jag äta chips och dip. 
Jag har också lite småpanik för att jag har spanska läxförhör på måndag och jag är rädd att jag inte kommer klara av de, men om jag övar lite nu, och sen imorgon så går det nog, de är bara två olika ord som jag blandar ihop :/
Men nu ska jag gå och messa med kompisar, så vi hörs, hejdåååååå... :) <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0