Lyx-måndag :)

Hej!
Idag har jag varit i skolan och det var rätt så tråkigt. 
Vi hade spanska och fick en ny läxa, jippie... 
Sen har vi haft so och idrott.
Efter skolan så gick jag och en kompis på stan och fikade och lite så.
 
Nu kl 20.34, har jag ätit och så har jag och mamma gjort i ordning naglarna och jag vart väldigt nöjd. 
Min hand till vänster och mammas till höger. 
 
Imorgon så är det skola igen, och ännu mer idrott. Jag går ända till klockan tre :(
Efter skolan så ska jag också gå på stan och köpa en födelsedagspresent. :)
 
Ajja måste gå nu, men vi hörs, hejdå <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0