När eldens färger faller

Heeej! 
Jag skrev inget inlägg igår, men jag hade inget att skriva om men endå. 
Den här helgen har det inte hänt så mycket, jag har mest tagit det lugnt hemma och lite sådär, ätit massa gott och så. 
Men iallafall, jag tänkte göra ett höst inlägg, jag har precis fått ett par vantar utan fingrar, alltså dem går till knogarna typ, och det är lagom just nu, men så småning om så kommer man behöva riktiga vantar och jag har inte alls hittat några än, har ni? Vart köpte ni dem? 
Samma sak med mössa, kan vara skönt att ha om de är kallt ute, och jag vill köpa en ny, haha. Men här är lite insperation. 
 
Dem här vantarna ser jättemysiga ut!
Och dem små bollarna gör att dem ser lite roligare ut.
Dem kommer från hm och kostar 79:50 kr 
Den här tubhalsduken liknar nog många andra
men man kan inte få nog av dem, dem är så mysiga och värmer bra.
Plus, att det känns inte som att man ska strypas i dem heller.
Den kostar 79:50 kr på hm. 
Den här mössan matchar inte vantarna och tubhalsduken, men jag skulle endå vilja ha den! 
Den kanske är lite 2012 men den ser jättemysig ut! 
Från Gina Tricot och den kostade 99 kr.
 
 
Det var dem hösttipsen! Har ni några andra bra ställen att handla såna här bra-och-ha-saker på så skriv gärna det i kommentarerna. 
Vi hörs :)
Linda
2013-10-07 @ 18:12:55
URL: http://fames.se/lindasfoto

Jag måste köpa nya väntar och mössa! Bra tips!

Svar: Tack :)
Levandeflak




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0