REA!!!!!

Hej!
Idag är det måndag :`(
Jag HATAR måndagar, eftersom att de precis har varit helg och då är man trött. 
Sen så har vi tråkiga lektioner på måndagar, först spanska, och de är inge kul. Efter det så har vi so och de är kul ibland och sist så har vi idrott och idag så var det inget som var jättetråkigt på idrotten så dagen var endå helt okej. 
Plus, vi fick ingen spanska läxa så :D
 
Iallafall, efter skolan så gick jag och shoppade lite, för de var rea på h&m. Så jag köpte två olika body butters, tre ansiktsmasker och sen så köpte jag en body splash. Någon annan som har köpt något på minirean? 
 
Sen på bussen hem så satt jag vid ett fyra-sitts säte och då hade jag ingen brevid mig men jag hade en mittemot mig och "hen" blängde på mig hela tiden, det var jätteirreterande! :/
 
Men nu är jag hemma och har precis ätit och kollar nu på tv, sen ska jag kolla på tonårsbossen, någon mer än jag som gillar och se det programet?
 
Men nu ska jag gå och göra om naglarna tror jag. 
Hejdå :)
 
Ps. I varje inlägg så tänkte jag välja ett citat och skriva det. Så här är det här inläggets citat, lite random men endå :)
 
"Don´t wait for the perfect moment, take a moment and make it perfect."
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0