Shopping dag! :)

Hejj!! 
 
Idag så var jag i skolan igen, haha!
Men det var tråkiga lektioner och sen så hade vi idrott, det var kul men endå inte, vi hade kondition och typ styrke träning. Och det var jättejobbigt!! Vi sprang jättemycket, och sen så var det mycket armhävningar och sittups, sen så var det många olika hopp. Efteråt så varm man iallafall jättevarm och jättetrött.
 
Men efter ännu en lektion så slutade vi, 15.00, och då gick jag och en kompis och shoppade! :D
 
Jag köpte ett par fodrade thights på åhléns för 99 kr. 


 Jag köpte också ett sött linne på hm för 149 kr.
 


På Glad Rags så köpte jag en långärmad tröja för 159 kr och ett annat sött linne som är lite för stort men det fanns bara i en storlek och jag ville verkligen ha de så jag köpte de, och det kostade också 159 kr.
 




 
Anonym
2013-10-09 @ 18:38:44

Snyggt! Jag vill också shoppa.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0