Spruta!!

Hej...
Nu sitter jag i skolan och har rast.
Om en timme så ska jag ta spruta!! 
Hatar det, och det hjälper absolut inte att alla skrämmer upp mig. Jag är jättenervös!!!!!!!!
Jag känner redan nu att jag är påväg att svimma och från tidigare upplevelser så är det inte bra alls.
Hoppas verkligen att jag kan koncentrera mig på något annat den sista timmen nu innan sprutan.
Idag slutar jag 13.00 så jag ska hem och slappa.
Nu så börjar min engelska lektion igen, så hejdå :/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0