Torsdag = trött

Okej, så idag var en låååååååång dag, vi gick ända till 15.00 och jag skulle kunna ha dött. 
Vi började med att ha en vikarie, och då skulle vi läsa, jag hann till s 120 så aa, i början var den dålig men ju längre in i boken man kom desto bättre vart den faktiskt. 
 
Efter lite raster emellan och sedan ännu mer läsning så hade vi lunch och det var en slags kycklinggryta med ris, inte så gott! 
 
Men iallafall efter lunchrasten så hade vi matte, och jag kom typ ingenstans, jag tror att uppgiften var ganska lätt men jag kom bara halvvägs innan någon avbröt mig :(
 
Sen hade vi bild och det gick faktiskt bra, jag jobbade tillsammans med en kompis och vi hann väldigt långt, och jag är riktigt nöjd med hur det har blivit. Nån som är bra på att rita här?
 
När vi äääntligen slutade (15.00) så väntade jag i 20 minuter för att sedan gå och fika med min bror, en chokladboll och en cola = mums!! 
 
Vi satt och pratade ett tag och sedan så gick jag hem och skypade med vänner och gjorde läxorna, någon mer än jag som inte tycker om spanska? 
 
Nu har jag ätit middag och sitter och skriver lite små inlägg :)
Men hejdå :) :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Levandeflak.blogg.se

Hej! Jag som driver Levandeflak heter Vendela och jag är snart 15 år. Jag har bytt bloggportal men sparar den här lite som en "backup". Men ni kan hitta mig på http://nouw.com/levandeflak så gå in där och läs istället :)

RSS 2.0